Reklamace tovaru

Prodejce odpovídá za vady 24 měsíců od zakoupení zboží. O vytčení vady nás prosím informujte na e-mailové adrese info@wawfashion.sk

Vypište prosím formulář níže, nebo k vadnému zboží prosím přiložte tento formulář vytčení vady.


Vytčení vady u obchodníka dle zákonu č.j. 108/2024 Z. z.Zákon o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů

MARELI Trade s.r.o., se sídlem Nad Tehelňou 2304/7, 91101 Trenčín, Slovensko, IČ 36671231

Vytčení vady zboží je možné pouze s platným dokladem o zaplacení zboží. Zboží musí být kompletní, bez chybějících částí.
Vytknout vadu lze pouze zboží, jehož vady jsou způsobeny výrobcem. Jakmile zjistíte vadu zboží, přestaňte jej používat, aby se vada nezvětšila a neprodleně vytkněte vadu u prodejce, nejpozději do 2 měsíců od zjištění vady. Pokud budete zboží nadále používat, nebude možné reklamaci uznat.
Vadou se rozumí taková změna vlastnosti zboží, která se děje na základě pochybení výrobce. Za vadu se nepovažuje taková změna vlastnosti zboží, která je způsobena nesprávným používáním, nevhodným ošetřováním, v důsledku poškození uživatelem či třetí osobou. Za vadu se nepovažuje ani pokud zboží přirozeně změní vlastnosti s ohledem na materiál, ze kterého je vyrobeno.
Vadné zboží prodejce převezme a posoudí oprávněnost vytčení vady zboží. Při vytčení vady prodávající neprodleně poskytne spotřebiteli potvrzení o vytčení vady a lhůtě, ve které ji odstraní. Potvrzení spotřebitel obdrží e-mailem nebo poštou či formou sms. Vytčení vady zboží musí být vybaveno do 30 dnů ode dne převzetí. Vytčení vady u obchodníka je možné pouze v záruční době, která je 24 měsíců a začíná běžet v den zakoupení zboží.

Prodávající přijímá zboží na adrese MARELI Trade s.r.o. , Nad Tehelnňou 2304/7, 911 01 Trenčín , Slovensko

Kupující je povinen zaplatit náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží. V případě prokázané odpovědnosti za vytčenou vadu, za kterou odpovídá prodávající, bude spotřebiteli proplacená doprava vynaložená na vytčení vady.

Vytčenou vadu na zboží může prodejce vybavit opravením, výměnou za nové zboží, poukázky nebo vrácením peněz.

Prodávající je povinen poskytnout kupujícímu písemné potvrzení o způsobu vyřešení reklamace. Písemné potvrzení může být doručeno formou e-mailu, poštou nebo SMS zprávou.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal má zboží vlastnosti, které si strany sjednaly a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží. Dále prodávající odpovídá, že na základě jejich prezentované reklamy, se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, zboží odpovídá jakosti nebo předloze, byla-li jakost nebo předlohy,  je zboží v odpovídajícím množství , míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Právo z odpovědnosti za vady prodaného zboží kupujícímu zaniká, jestliže kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, nebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Tento  nabývá účinnosti dne 01.07.2024. Společnost MARELI Trade s.r.o.si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Při objednávce zboží z České republiky si odesílatel MARELI Trade s.r.o. vyhrazuje právo řídit se obchodními zvyklostmi, které se uplatňují v České republice. Rovněž se společnost MARELI Trade s.r.o bude řídit zákonem o ochraně spotřebitele č.j. Zákon čj. 108/2024 Z. z.Zákon o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů